Marquenterre 2017

Welkom Forums LRL Leden Forum Beslissingen vergaderingen Marquenterre 2017

Dit onderwerp bevat 8 reacties, heeft 8 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Rudefender Rudefender 2 maanden, 1 week geleden.

• Auteur
    Jda
    Jan Davids
    Sleutelbeheerder

Beste Leden,

Zoals op de algemene vergadering al aangegeven was dit evenement gepland in najaar 2017 nog niet bevestigd.
    Hierbij moeten wij ook melden dat dit evenement helaas niet zal kunnen doorgaan voor ons dit jaar. Parc Du Marquenterre is een zeer gegeerd terrein en was helaas al volledig volboekt op de weekends dat wij dit wilde plannen.
    Wij gaan dit zeker en vast aanbieden in 2018 en zullen dit jaar al een datum vastleggen voor 2018, dit dient wel voor het einde van dit jaar volledig gepland te zijn om volgend jaar in september naar daar te kunnen gaan.
    Voor een weekend Marquenterre met 1 roadbook moeten jullie rekening houden met een kostprijs van 300-350 euro.
    Graag hadden wij geweten of er interesse is voor dit evenement, want we moeten minimum met 8 wagens zijn!

Het land rover limburg team

ik wil er graag bij zijn!;)

LRL
    LrL
    Sleutelbeheerder

Weinig reactie op het punt Marquenterre, zijn er mensen die willen gaan volgend jaar???

wil er ook bij zijn

MarcL
    marcL
    Lid

Zouden er ook graag bijzijn, datum ??

Jox
    Jos Bex
    Lid

Lijstje (vul maar aan) :
    1. Laurens
    2. Jose
    3. Marc
    4. Jos
    5.
    6.
    7.
    8.

Ik ook vindt zeker nog eens de moeite om te gaan doen

ik wil wel mee!

Dag heren,

ik wil ook graag mee. Definitief kan ik bevestigen als de datum bekend is.

• Auteur
    Jda
    Jan Davids
    Sleutelbeheerder

Beste Leden,

Zoals op de algemene vergadering al aangegeven was dit evenement gepland in najaar 2017 nog niet bevestigd.
    Hierbij moeten wij ook melden dat dit evenement helaas niet zal kunnen doorgaan voor ons dit jaar. Parc Du Marquenterre is een zeer gegeerd terrein en was helaas al volledig volboekt op de weekends dat wij dit wilde plannen.
    Wij gaan dit zeker en vast aanbieden in 2018 en zullen dit jaar al een datum vastleggen voor 2018, dit dient wel voor het einde van dit jaar volledig gepland te zijn om volgend jaar in september naar daar te kunnen gaan.
    Voor een weekend Marquenterre met 1 roadbook moeten jullie rekening houden met een kostprijs van 300-350 euro.
    Graag hadden wij geweten of er interesse is voor dit evenement, want we moeten minimum met 8 wagens zijn!

Het land rover limburg team

ik wil er graag bij zijn!;)

LRL
    LrL
    Sleutelbeheerder

Weinig reactie op het punt Marquenterre, zijn er mensen die willen gaan volgend jaar???

wil er ook bij zijn

MarcL
    marcL
    Lid

Zouden er ook graag bijzijn, datum ??

Jox
    Jos Bex
    Lid

Lijstje (vul maar aan) :
    1. Laurens
    2. Jose
    3. Marc
    4. Jos
    5.
    6.
    7.
    8.

Ik ook vindt zeker nog eens de moeite om te gaan doen

ik wil wel mee!

Dag heren,

ik wil ook graag mee. Definitief kan ik bevestigen als de datum bekend is.

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.